فروشگاه آنلاین محصولات ضدعفونی کننده

فروش آنلاین محصولات ضدعفونی کننده

فروشگاه آنلاین محصولات ضدعفونی کننده : راهکاری برای ارتباط موثرتر با کاربران محصولات

همراهان عزیز، سلام،

در ایامی که گذشت  حوادثی در کشور عزیزمان اتفاق افتاد. شرایطی تلخ که یک بیماری مهلک برای همه ما رقم زد. شیوع ویروس کرونا در کشور، بازار را مستعد بروز و ظهور فرصت‌طلبان کرد. افرادی که محصولاتی بی‌کیفیت و بدون اثر را با استفاده از هراس مردم به بازار عرضه کردند. در این آشفته بازار  کوشیدیم با حداکثر توان تولید خودمان فعالیت کنیم. کوچکترین افزایش قیمتی در محصولات نداشتیم. و صمیمانه به یاری کادر درمان کشور و مراکز ذیربط آمدیم.

ما نیز از آسیب سودجویان در امان نبودیم. محصولات ما گاه به چندین برابر قیمت به دست مصرف‌کنندگان می‌رسید. این دلیلی شد تا محل عرضه مستقیمی برای مصرف‌کنندگان حقیقی این محصولات در فضای آنلاین ایجاد کنیم. فروشگاه آنلاین محصولات ضدعفونی کننده یگانه سازان پارت، راهکاری است که امکان ارتباط مستقیم ما و شما را فراهم می‌کند.

محصولاتی که در فروشگاه آنلاین محصولات ضدعفونی کننده عرضه می‌شوند:

  • محصولات ضدعفونی کننده آب آکو پارت
  • ضدعفونی کننده عمومی ژاول پارت (مخصوص میوه و سبزیجات، مخصوص البسه، مخصوص سطوح و …)
  • همچنین محصولات ویژه بیمارستان‌ها
  • محصولات ابزو پارت

شما می‌توانید این محصولات را با قیمت اصلی شرکت در این فروشگاه تهیه نمایید. همچنین با خرید چند عددی محصولات از تخفیف برخوردار خواهید شد. فروشگاه آنلاین محصولات ضدعفونی کننده موجب جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان از بازار آشفته این محصولات و امکان تهیه این محصولات با کیفیت و قیمت اصلی توسط شما خواهد بود.

در فروش آنلاین محصولات ضدعفونی کننده محصولات پس از ثبت سفارش شما در تهران ظرف ۲۴ ساعت درب منزل تحویل شما خواهند شد. در شهرستان‌ها این زمان حداکثر ۷۲ ساعت خواهد بود. از این که همچنان همراه ما هستید متشکریم. تقاضا داریم نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم خدماتی هر چه شایسته‌تر در اختیار شما قرار دهیم. به همراهی شما دلگرم هستیم و می‌کوشیم شایسته اعتماد شما باشیم.

برقرار و سلامت باشید | یگانه سازان پارت

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *